Bulutlarda akgull Bahanelere sığınmamak. Bu illet bebeğe her türlü zarar veriyor. Yok onun bebeği çok normalmiş yok içmeyendede problem olabiliyor falan filan bunları düşündükçe insanın vicdanı rahatlıyor ve içmeye devam ediyor. Bende 3 ay içtim sonra tansiyon problemi yaşadım bırakmak zorunda kaldım bıraktım. Her içmeden önce açıp bebeğe ne zararları olduğunu yada doğduktan sonra neler yaşayabileceğini okuyun en iyi bırakma yöntemi bu bence
akgull Bulutlarda evet çok haklısın insan zaten vicdanını rahatlatacak bahaneler arıyor en ufak şeyinde arkasına sığınıyor tam olarak o moddayım şuan
melosss27 Vallahi 4. Hamileyim ilk cocgumda tiksinme sonucu bıraktım diğerlerinde ilk 2 ay midem bulanıyor ama psikolojik psikolojikmen yine içiyordum 3 ayı gecince normale dönüp içiyordum su an 21 haftalıkım ve yine yine tiksinme oldugu halde psikolojık bırakamıyorum içince yarıya gelmeden midem bulanıyor ama yine içiyorum sabah ilk iş sigara malesefki bende bırakmayı cok isterim ama maalesef bırakırsan banada haber ver ben yapamıyorum
AyseeeAaaaa Mide bulantısı başladığında işler daha kolaylaşıyor ama onun öncesinde dayanamayıp yakıyordum içerkende youtubedan dr. videoları açıyordum olası zararlarını dinleyip vicdan yapıyordum en son ben bu vebale giremem diyip bırakmıştım 😁 ama çok zor bir süreç gerçekten hamilelikte bir şekilde geçecek ama emzirirken ne yapacağız 🥹🙈
pablola akgull her halttan midem bulandı da şundan bulanmadı gözümü açar açmaz aklıma geliyor yiyesim geliyor resmen hatta ilk zamanlar ağladım defalarca bebeğime zarar veririm diye ama bırakamıyorum yani psikolojik diyip bırakanları da tebrik ediyorum büyük dirayet bende ne yazık ki olmadı olmuyor da seni çok çok iyi anlıyorum 😒 herseyden vazgeçtim kahve fast food cola vs hiç bişey tüketmiyorum ama omdan vazgeçemedim
pablola elifmrlll 14+2 oldum neredeyse yarım paket içiyorum (kınamacılar gelir şimdi )içime çekmiyorum sadece yakıyorum bi duman alıyorum küllükte neredeyse eriyip bitiyor bi çoğu ama illa ki el alışkanlığı yakıp koyuyorum bir de en hafif sigaraya geçtim ince olandan belki canım istemez diye ama çözümü içime çekmemekte buldum kendimce 🤦🏻♀️ çok savaştım ama maalesef başaramıyorum
elifmrlll pablola Ben her gün bırakıcam diye kalkıyorum ama bu sefer daha çok strese giriyorum yine yakıyorum bırakamıyorum şu illeti tabiki de karnımızda taşıyan biziz sonuçta bizden daha fazla kimse düşünemez bebeğimizi ama bağınlılık çok kötü birşey
Meltemanneolsun akgull yargılamiyorum ama hamilelikte sigara içen insana çok kızıyorum ciğerleri yeni oluşan bütün organları yeni oluşan bir bebeği sigaraya maruz bıraktığınız için kızıyorum. Ben de içiyordum günde 1 paket ve 15 yaşında başlamıştım şu an 37 yaşındayım ve hiç bırakmadan içtim hamile olduğumu öğrendiğim günün ertesi gününde elimdeki sigarayı attım ve bir daha yakmadim ama o paketim hep çantamda durdu. Dedim ki içmek istersem içerim sigaram var ama ben tercih etmiyorum diye düşündüm. Bebeğimi düşündüm. 1 yıldır içmiyorum canım bazı zamanlarda çok aşırı istiyor hala hatta rüyama giriyor ama içmiyorum. Ben biraktiysam herkes bırakır canım işte yeter ki
yasen1 İlk gebeliğimde birden kestim ama ikinci gebeliğimde sigarayı paketi ile beraber yicem gibi hissediyorum malesef içiyorum🤮
busraggyy elifmrlll evet kesinlikle öyle çok kötü bir şey bende çok çok azalttım inşallah bırakmakda nasip olur
guldenizli61 akgull ilk gebeliğimde içtim ama ikinci gebeliğimde gelişimi geriden geliyor denildiği an bıraktım
sahsenembozkurt İlk gebeliğimde de bıraktım hemen bebeğimden daha önemli değil diyerek sonra 1 yaşında gibi iken yine başlamıştım tek tük şimdi ikinciye hamile olduğumu öğrendim zorlanmadan bıraktım her daim çocuğumun sağlığı ön planda oldu umarım bu defa başlamam yine
Ervaa2534 akgull valla canım ben öğrenir öğrenmez direk bırakıyorum yani tiksiniyorum zaten 6 haftayı geçtikten sonra yemek bile yiyemiyorum bulantıdan o yüzden bırak içmeyi eşim içiyor kokusu beni mahvediyor ama tiksinmeseydim bende zorlanırdım tiksinmeme rağmen ortamını özlüyorum valla ne yalan söylim inşallah sende tiksinirsin direk bırakırsın
ayseay08 akgull direk bıraktım inşallah sende bırakırsın iyy kokusu bile midemi bulandırıyor nerde kaldı içmek
[silindi] cevirmenanneee çocuğunuz kaç Kilo doğdu ? Ben sigara kullanmıyorum ama genelde kullanan annelerin bebekleri düşük kilo da doğuyormuş o yüzden sordum 🌸
[silindi] akgull kaç haftalık hamilesiniz? Ve kaç senedir kullanıyorsunuz ? Şöyle düşünün sigara da ki nikotin zehir yani kan akışıyla bebeğe geçiyor bildiğin zehirleniyor benim çevremde kim sigara kullandıysa bebekleri hem düşük kilo da doğdu sonrasında küvez de oksijen sorunu yaşadı hem esmer tenli oldular Esmer ten genetiktir elbette ama sarılık gibi bir şey demek istediğim esmerlik Bende kullanıyordum gebe olduğumu bilmiyordum hatta içim içimi yedi sperm yumurta döllenirken yumurtam sağlıksızmıdır diye çünkü eşim tüketmiyor Hemen bıraktım kafamdan attım canınız isteyebilir ama az sabretmek gerekiyor bebeği zehirlememek adına
Hamiske Allan carr diye birisi var youtube da, yaklaşık 1 saatlik bir videosu var, mutlaka izlenmesini tavsiye ederim, video boyunca da sigara içmeniz de isteniyor mesela