LadyX bebeklerim__ ben hatta doğum hikayesi mi yazayım dedim tam o an 😂 vazgeçtim onu hiç yapmadım işte
bebeklerim__ @LadyX durrrr tek geçerim Black opiumm of efsane bi koku cok yakin arkadaşımın kokusu kendisi uzakta . Özledikçe onu kullanıyorum 🥹
yenimacera LadyX Burberry clasic bu benim parfümüm yıllardır beni bilenler de çok net bu derler 🤗 ama yanına ekstra olan kokuları da severim mesela incandes turuncu olanı avonundu sanırım böyle yazılıyordu 😁
LadyX yenimacera burberry erkek için olanını çok severdim yaaaa 🥲 gerçekten tam bir klasik 🫶🏻 eskimez
aselhilal LadyX bazı avmler de stadları oluyor yaşadığınız şehirle ilgili internetten bakın isterseniz kalıcı bi parfüm yaz kokusu
sibel5 LadyX 33 yaşındayım 8. Sınıftan itibaren Avonun little black parfümünü kullanıyorum 6 yıldırda migrenim var o koku iyi geliyor tabi değişik parfümlerde kullandım şuan da mesela pur blanca kullanıyorum Oda avonun ama Yıldızım little black
juli_naz bebeklerim__ hahahhahahahahw bunu şimdi gördüm 😁😁Allah kahretmesin Almanya’nın evrak işlemleri vs vs bitmiyor… çocuk doğuruyorsun 100 yere kayıt gerekiyor.. doğum belgesi çıkart ..adres kaydı .. sağlık sigortasi kaydı ..İD numarası..çocuk parası ve inan daha da var 🙄15 günlük bebisim hep dışarıda 😒
LadyX juli_naz yaaa demek ki Türkiyede işlemler daha kolaymış 🤗 sadece nüfusa bildiriyorsun her yer otomatik kaydoluyor