Minamom_ Nevagibi yok kuzum allahın izniyle kese kalp atışı bebiş fotolarını görücez aklına kötü bişe getirme içini ferah tut🫠🙏🏻 Beraber tüm evreleri konuşcaz Burdan🙏🏻🙏🏻
kacamazzz Nevagibi amin inşallah canım benim 🥰 inşallah seninde hamileliğin sağlıklı sıhhatli bir şekilde ilerler ve sağlıkla kucağına alırsın inşallah tekrardan çok tebrik ederimm 🥰❤️😍
[silindi] Nevagibi benimde bazı artışlarım azdı ister istemez endişelenmiştim ama çok şükür keseyi ve bebeği gördükten sonra içimiz rahatladı. Hemen olumsuz düşünme sağlıkla büyüyecek inşallah kuzucuk🧡
hou Nevagibi canımmmm hayırlı olsun gayet güzel ilerlemiş sonrası hiç sıkıntı stres yapma doktorda olumsuz konuşmamız bu saatten sonra yapacağın şey hep olumlu konuşmak kendinlede bebeğinle de🥰🥰 sağlıkla ilerlesin sağlıkla kucağına al çok mutlu oldum🌼🙏
[silindi] Nevagibi 3. Kan %26 artmıştı. Hatta dış gebelik bir dahaki artış yeterli olmazsa kürtaj dedi doktor. Ama 2 gün sonra tekrar 2 kat arttı ve oğluşum benimle elhamdülillah🩵🩵🩵🦋
elifmuslu [silindi] merhaba acaba sakıncası yoksa beta değerlerinizi yazabilir misiniz, çünkü benim de sonuncu sıkıntılı çıktı yarın kan verme günüm inşallah düzene girmiştir