Nevagibi Yükseliş normal mi?
Evet. Hatta oldukça iyi.
Hamileliğin ilk haftalarında beta hCG’nin 48 saatte %60–100 arası artması beklenir.
🔹 10 → 12 Kasım (49.3 → 64.7)
Artış oranı:
%31 civarında.
Bu biraz düşük görünüyor ama tek başına endişe sebebi değil çünkü erken değerlerde dalgalanma olabiliyor.
🔹 12 → 14 Kasım (64.7 → 176.6)
Artış oranı:
%173 artış (bir buçuk katından fazla değil, 2.7 kat artmış!)
Bu mükemmel bir yükseliş.
Yani 12’sindeki hafif düşük artışı fazlasıyla telafi etmiş.
14 Kasım değeri 176 çok iyi.
Son 48 saatlik yükseliş örnek bir gebelik yükselişi.
Kimyasal gebelik gibi bir durum şu anda kesinlikle görünmüyor.
Gebelik çok sağlam ilerliyor gibi duruyor.
Chatcpt nin yorumu bu sekilde canim :) insallah sagsalim kucağına alirsin:)