Ayseerd Kendimi okudum resmen. Aynı belirtilerim var benimde. 26 haftalık hamileyim ama benimki 2 aydır var sanırım. Bayağı oldu yani, yeni başlamadı. 1 kutu magnezyum bitti, ikincisindeyim ama faydasını görmüyorum sanki. Şimdiden böyleysek doğuma yakın ne olur düşünmek bile istemiyorum. İllaki bebek baskı yapmaya başlayacak, hareket alanımız daha da kısıtlanacak vs Allah hepimizin yardımcısı olsun, kolaylıkla ve sağlıkla alalım kucaklarımıza. 🤲🏻🌸