Benim böyleydi ama daha erken başladı benim. Birde zorladım ağrı falan takmadım çeke çeke acıyı günlük işlere devam ettim çok dinlenmek gerekli. Birde enfeksiyon var bende mantar. 2 hafta önceki kontrol de hiç bir sorun yoktu iki gün önce yine enfeksiyon olduğu için alttan muayene yaptı 17 mm ye düşmüş serviks uzunluğu, hemen yatış yapıldı en az 1 hafta yatıcam çok sıkı takip yapıyorlar. Neden oldu birden bilmiyorum ama keşke hep yatsaymışım diyorum kendimi zorladım çünkü normal diyorlardı halbuki millet 39. Haftada geziyor full, ben markete zor gidiyordum bacaklarımı sürüyordum kalkmıyordu. E birde enfeksiyon. Yavaş hareket etmeye çalışın ağır ev işi falan yapmayın yinede siz de tedbirli olmak lazımmış şimdi 28. Haftadayım yaklaşık iki aydır hafif başlayıp şiddetlendi sonradan ağrılar