Pitircigin_annesi Rojda09 iki hafta dediler ama ben eğer çıkarsam başka hastaneye gidip farklı cihazdan ölçüm yaptırıcam ☺️
Pitircigin_annesi Rojda09 Doktorun biri 2800 ölçtü Biri 3150 ölçtü Hangisi doğru bilmiyorum. Doğum yapacaksın dediler yatırdılar . Çok fazla açıklama da yapmıyorlar . Bende açılmam olsun diye uğraşıyorum 😅
Rojda09 Pitircigin_annesi anladım canım benim Allah yardımcın olsun doğum yapınca haber ver bize mutlaka
Kubrakopuz53 Pitircigin_annesi bende ilk kızımı 38+1 de 2530 gr doğurdum stres yapma kuvöze bile girmemişti.
Papatyaaam1 kubos_ kanala ındıgını nasıl anlıyoruz ya kimi dıyokı karın düşüyor benım dusmedı mesela ama ellerını ayaklarını ben sureklı vajınamda hıssedıyorum birde kasılmalarım sıklaştı bu ara
kubos_ Papatyaaam1 benim karnm aşağı düşmekten ziyade küçülmüş hissediyordum zaten eşimde küçülmüş diyordu 37+3 de kontrolde ultrasona bakıp söyledi kanala inmiş diye