Tamar Nlbl Aynı durumu ben de yaşadım. Hiçbir hareket kısıtlamasına gitmedim. Sadece progestan kullandım ama şuan 34+2 deyim ve rahim ağzı 22m
mirboran Aaaa9698 şehir hastanesine gittim o söyledi ama bi özele gitmeyi düşünüyorum en kısa zamanda