Kızlar bende şuan 22 haftalığım detaylı ultrasonda doktor rahim ağzı kısalığı var erken doğum riski var diyip progestan verdi yani kızlar erkek doğum derken nasıl oluyor yaşayan var mı aranızda hani erken dediği zaman en az kaç haftalıktan bahsediyor ben hiç bir şey anlamadım çokta korkuyorum açıkçası