SerpilEsra bilmiyorum gerçekten yoğunluktan dolayı geç cevap veriyor o konuda haklısın ama ben bi sıkıntı yaşamadım kargo 12 tlydi 30 adet sipariş vermiştim kapıda ödeme yaptım sorunsuz bi şekilde elime ulaştı zaten öyle çok samimi konudan bi yapısı yoktu kadının ama ürünlerinden memnun kaldı hemde bu fiyata bu ürünleri bulmak çok zor aynı ürün başka sayfada 3 tl falandı araştırdığımda