SerpilEsra canım 4 cm sadece isim pleksileri ben 1 tl ye yaptırıyorum. Ayetlerle olanlar daha pahalı ve bunun süslemesi ve magneti var. O fiyata alırsan çok güvenme derim. 2,5 yine uygunmuş. Çok ucuza kaçmayın yoksa güvenilir olmayabilir veya beklediğinizi alamazsınız. Kendim de kokulu taş yapıyorum hobby olarak ama bana sorarsanız hediyelikleriniz kullanışlı olsun işe yarasın. Ben mesela kavanozlarda şeker vermeyi düşünüyorum kendi doğumumda ve çocuklara şans bileklikleri yapıp dağıtıcam. Kendi sayfama da koyacam hatta. Pleksi ve kokulu taş maliyetleri o kadar yüksek ki, fiyatlrın yüksek olması çok norml. Bir kutu fiyatı bile 1.50. O yüzden dağıttınız kişiler kullanabilsin hediyelikleri bence yazık olmasın.