Miracle_1 ben düzenli adet gören bir pkosluyum. Ovulasyonla takip ettiğimde hep pik gördükten 14 gün sonra da adet oluyorum. Ama geçen ay doktor kontrolünde yumurta takibi yaptırdım ve pik görüp hatta üstüne çatlama gördüğüm gün yumurtam yeterince büyümemişti ve ovulasyondan yaklaşık üç gün sonra olgun boyuta geldi. Artık ovulasyona güvenmiyorum maalesef bu sebeple. Ya da pkoslularda yanlış sonuç veriyor anlamadım.