Kubraa06 Sizdenbirii1 evet benim ara ara çıkardı doktorlar sürekli durdurmaya çalışırdı 36+4 en son durmadı doğdu
Sizdenbirii1 Kubraa06 nasıl durduruyodu doktorunuz benimki serum vermişti 2gün once bugun de cıktı ama hiç bişi vermedi birde nasıl oldu acaba 36dan sonra doğum küveze girdi mi
Meral_63 Kubraa06 bacım iki gündür benim de sancım var ama ayağa kalkınca geçiyor hemen 32 haftalık oldum
Hatice1407 Kubraa06 merhaba bende 35 haftalık hamileyim ve çok şiddetli sancım var, 36 . Haftada doğum yapınca küveze aldılar mı bebişi
Nuriay Sizdenbirii1 35 36 da küveze girmeyenler çok veyada 1 2 gün kontrol amaçlı tutup sonra çıkarıyolar
Kubraa06 Sizdenbirii1 3 saatte bir hap içiyordum hastanede yattım küvöze girmedi çok şükür normal doğdu ciğer geliştirici vurmuşlardı önlem amaçlı hiçbir sorun yaşamadık çok şükür 3040 gram doğdu
Sizdenbirii1 Kubraa06 kaçıncı haftada ciğer geliştirici vuruldınız acaba doktorum bana 35den somra vurmayı önermiyoruz dedi de
aysegulozak Sizdenbirii1 olmadi dogumdan 3 gun once ciger gelistirici olmustum yani sancilarimi gordukleri an vurdular sonra durdurmak icin bisiler yaptilar ama durmadi 4.gun dogurdm ciger gelistirici sayesinde girmedi