Doktorunuzla konuşup şeker ölcüm cihazı alıp sabah açlık,1. Saat ve 2. Saat tokluk şekeri ölçüp yazıp 1 hafta boyunca düzenli takip ardından doktora gösterebilirsiniz.Ben yükleme yaptırmadım ama şekerimin yüksek çıkacağını biliyordum 1. Cocugumdada cıkmıştı.daha 18. Haftadan itibaren insülin tedavim başladı sürekli takip ediyorum şekerimi