xyzxyz kuzu bugün şehir hastanesine gittim doktor bi arkadaşım vardı gel burda bi muayene ettirelim dedi onunla bi doktora muayene oldum keseyi gördü 6 mm dedi myomuma kadar söyledi ama cihazı çok eski olduğu için keseyi görüyorum minicik ama şuan içi henüz boş dedi ama için rahat olsun dış gebelik vs değil tam yerinde ölçüsü de iyi dedi ama tansiyon vs olduğu için sana perinatoloji bakması lazım dedi 10 gün sonra gel dedi ben yinede kendi doktorumla beraber burayada gitsem mi doktor özel numarasını da verdi arkadaşımdan dolayı biraz içim rahatladı ama içi boş daha küçük olduğu için deyince ben tabi panik bu arada benim son regli 14 Ekim 5+2 oluyormuş hep 17 sanıyordum yanlış aklımda kalmış