ymk2006 Minamom_ yaaa maşallah 🧿rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin canım çok sevindim hayırlı olsun😍darısı biz bekleyenlere inşallah🤲
Minamom_ ymk2006 canım benim çok teşekkür ederim rabbim isteyen bekleyen herkese en kısa sürede nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
srnerva Cok sevindim adiniza. Bende bugun saglik ocagina kan verdim sonucun cikmasini bekliyorum. Insallah bende hamileyimdir. Dualarinizda bana da yer verirseniz cok mutlu olurum. Saglikla kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim
Minamom_ srnerva inşallah sende hayırlı haberler alırsın canım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın haber ver mutlaka sağlık ocağına verenler ertesi gün sonuç cıkıyor genelde 🙏🏻
C1803 Minamom_ hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin darısı bize olsun inşallah 🌷
xyzxyz Minamom_ hayırlı uğurlu olsun kuzum. Rabbim inşallah bu bebeği sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmeni nasip eder🤲 kan sonucun iyi çıkmış kuzum. Ben beklenen adet günü 55.55 görmüştğm geç döllenmeyle. Seninki bir gün öncesine göre güzel ilerlemiş
xyzxyz Minamom_ şimdi gördüm kuzum progesteronu. Evet allahın izni ile bu defa daha iyi. 🥰fitil kullanma demiş doktorun. Duphastona devam mı?
Minamom_ xyzxyz çok teşekkür ederim kuzum amin 🙏🏻 doktora duphastonu sormadım ama bırakmıcam kuzum fitille ikisini aynı anda bırakmak bi anda kesmek gibi geliyor bana sonuçta onun bi zararı yok ki
xyzxyz Minamom_ duphaatonu bırakma. Doktorun kullanmana gerek yok dese bile sen 12. Haftaya kadar kullanmaya devam et. Faydası var zararı yok sonuç da. Psikolojik olrak rahatlatıcı bir yanı da var niyese. 12. Haftada bırakırken birşey olur mu diye korktum ama plasenta progesteron üretimini devralıyor 12. Haftadada
Minamom_ xyzxyz içimi okudun ben ona demeden devam edicektim çünkü psikolojik olarakta şuanda o bana çok iyi hissettiriyor sonuçta zararı da yok ben yine içmeye devam edeyim sonra 12. Haftada inşallah o günlere gelirsek o zaman bırakırım
Minamom_ Esma006 canımm çok teşekkür ederim cumartesi tekrarlıcam 22 sinde de kontrolüm var inşallah sağlıkla devam eder
xyzxyz Minamom_ aynen kuzum. Diğer başka sebeblerle içtiğin ilaçların dozajlarını da tekrar doktoruna söyle ki belki gebelik de dozajlarının azaltılması gerekiyor olabilir. Onun üzerinde sıkı dur. Rabbim yardımcın olsun.
Minamom_ etkafa aaa şimdi gördüm değerin ne güzel çıkmış canım maşallah 🧿 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻♥️
Minamom_ xyzxyz bugün konuştuk kuzum folik asitim benim trombofilide çıkan bi şeyden dolayı haftanın 2 günüydü şimdi hergüne çıkardı diğerleri de devam aynı sekılde şuan kontrol altında bakalım ayın 22 sinde gidicem ♥️