Minamom_ Kızlar bugün Reglime 1 gün kala kan verdim sonunda 253 çıkmış 🥹🥰 @xyzxyz @samaa_ @Nevagibi @busrax_ @ymk2006
Minamom_ busrax_ ayyyy kuzucum çok teşekkür ederim ben 250 demiştim eşim 300 dediğim gibi çıktı 🤭 inşallah dediğin gibi artar sanada en yakın zamanda nasip etsin♥️
Minamom_ Şimdi progesteron sonucumda çıktı sen onu soruyordun canım doktor da fitile gerek yok yazmış ama @xyzxyz
busrax_ Minamom_ progesteron çok iyi çıkmış benim ilk gebeliğimde beta 1774 iken 18 çıkmıştı. bu sefer sağlıklı gebelik seninki bence 🥰
xyzxyz Minamom_ şimdi gördüm kuzum progesteronu. Evet allahın izni ile bu defa daha iyi. 🥰fitil kullanma demiş doktorun. Duphastona devam mı?