Hangi hastane bir sorun yaşadınız mı bende istiyordum ama beni korkuttu doktorum rahmin patlar dikişlerin açılır falan dedi 1. sezeeyanım çok zor geçmişti 1 hafta hastanede yatmıştım 1 ayda da düzelememiştim kaçıncı gün normale döndünüz doğumdan sonra sezerywn dikişniz de ağrı acı oldumu öneriyormusunuz çok soru sordum hakkını helal et 😅