Lavin08 Esma006 benimde bat 21 hic bi belirti yok gecen ay belirtim cokdu sonuc negatif😅bu ayda hiçbir belirti yok pozitif olur belki😅🙏ovulasyon testi kullandim ilk kez bakalim hayirlisi hepimiz icin🥰
hilalaselll4 Bat 27,28 gibi ama uygulama 25’i gösteriyor belirti olarak akıntım var ve arada bir kasık batması oluyor kızlar siz piki ne zaman gördünüz ben ovulasyon kullanıyorum
Esma006 benberyy 12 nin üstüne 15 gün ekle ayın sonu canım eğer kalmazsan gebe kalırsan da zaten olmazsın 30 fln
dalyaluna35 Bat 21 kasikta kramp batma ve gaz durumu vucut ısısında biraz artış 2 kere de hamile olduguma dair ruya gordum 3 gun arayla