Esma006 fatma5506 evet canım geç gitmek iyi en azından kalp atışı bebeği görürsün kanama vs gelmediig sürece tabi geç git Allah korusun
fatma5506 Esma006 bakalım canım çok dua edin inşallah duyarım kalp atışını da bu arada sende galiba ankaradasın 🌸🥰
mom_51 etkafa bence sen üzerine adet görmüşsün kuzum. Çok yüksek değerin. Benim ikizlerimi 4 haftalıkken 1700 lerde falan öğrenmiştim
hamzaezel etkafa yani soyle ilk ögrendimde 264 tu iki gun sonra 864 3 bucuk kati artmisti tekrar iki gun sonra 2500 lardaydi
hamzaezel etkafa ama betan yuksek normalde adeten 10 gun sonra bu beta olur beli olmaz bakarsin ikiz olur
fatma5506 hamzaezel ay bizim çevrede ikiz hiç yok ama kızım sürekli 2 kardeşim olacak diyor içine mi doğuyor acaba bazı şeyler diyorum
hamzaezel etkafa cnm sen ustune gormus olabilirsin cunku bende kizimda total beta bakmisti iki aylik yoktu 25000 binlerdeydi
mom_51 etkafa çiçeğim senin hesaba göre 4+1 ama bende 4 haftadan büyük bebeğin. Keşke yarına gitsen doktora merak ettim
hamzaezel etkafa benimde teyzemin kizi ikiz getirdi baskada yok oda beni bildu ama iki bulmus cok guzel bir his eyer istiyorsan allah sanada nasip etsin
hamzaezel etkafa bemde adetime 6 gun kala kan verdim 1.20 sonra adete 3 gun kala 264 le ogrendim ama benim gec dolenmeydi