Esma006 çok teşekkür ederim canım ama korkularım var biraz bu 3. Gebeliğim ilk gebeliğim sağlıklıydı 4 yaşında kızım var şubat ayında 9 haftalık gebeyken malesef bebeğimi kalp gelişimi tamamlanmadığı kalp atışı olmadığı için kaybettim şimdi yine korkuyorum ama inşallah sağ sağlim nasip olur kucağıma almak