birmesele doktorum alttan
Muayenin bir zararı olmadığını söylerdi hep.. ama
İçin rahat etmeyecekse alttan muayene olmak
İstemediğini belirtirsin fakat beta düşük muhtemelen usg ile görünmeyecek ama azından betaya bakarlar durumu değerlendirirler cumartesiye çok var uzun bi süre