tgbnur41 Seyma8 bende aynısını yapıcam canım çünkü geciksem en fazla 1 2 gün oynar tarihim şimdi 7.gündeyim
birmesele tgbnur41 sabah ki testim bu da silik canım 
birmesele tgbnur41 ben yarın akşama büyük ihtimalle direk bi acile gitcem bu testler kafayı yedirtecek ya değilse
tgbnur41 birmesele ama bu kadar da gecikmenin başka bir sebebi olamaz bende bilmiyorum inan bi sağlık ocağına gidicem eğer sabah ki test negatif olursa yine
Hatices1 birmesele Ben de gecikme sonrası yaptım negatif sonuç almıştım. Tekrarladım pozitif çıktı. Belki de test yanlıştı. Birşey kullanmadan tekrar test yapmanı öneririm
tgbnur41 Hatices1 uyandığım gibi teste gittim bir şey kullanmadan maalesef yine negatif sonuç aldım ve sağlık ocağına gittim anlattım oraya da geç döllenmeden bahsetti doktor bey kan alalım senden dedi bekliyorum bakalım
Seyma8 Hatices1  bu test bozuk mu ya bende yaptım ama böyle çıkıyor
akkoyun21 birmesele normlade gecikme yaşanıyorsa söktümyle uğraşmayın öncelikle sağlık ocağına gidip kan verin nazende testte çıkmayabilir emin olun bu durumdan
tgbnur41 akkoyun21 ben de öyle yaptım testte negatif olup sonradan pozitife dönen çok kişi oluyo ve dedikleri gibi geç döllenme de olabilir
Esma006 tgbnur41 her ay aynı gün yumurtlama olmuyor geç yumurtladin belki de ben bu ay onu yaşadım ayın 13-14 yumurtlarim 17 Kasım’da yumurtladim 24 Kasım da regl olacaktım olmadım bugün oldum mesela 14 gün ediyor toplamda
tgbnur41 Esma006 valla regli düzenim hiç bu kadar şaşmadı o yüzden insan hiç düşünmüyo başka bişey en fazla 1 2 gün oynar normalde benimde 24 kasım 25 kasım gibi olmam gerekiyodu bu ayı da geçirelim bakalım yani kanda ve diğer testlerde bişey gözükmüyor
tgbnur41 rmysadgzl ama maalesef kan testinde de normal testte de çıkmıyor canım benim bu ay da beklemeye devam