kadermirali @edaabykl bakalım ya inşallah iyi birine denk gelirim de kabul eder. Çok isterim iki ogluşumun doğum günleri aynı güne denk gelse ❤️🤍
Kelebek06 Garfield devlet mi özel mi bende pazartesi günü gün Alaçam 38+3 oluyorum ve 39 kadar bekleriz demişti doktor.
Garfield Kelebek06 özel. Ben de 35 haftalıkken konuşmuştum doktorumla 2. Sezaryenleri kaçıncı haftada alıyorsunuz diye. 39 a kadar bekliyorum dedi
EsoMom_ kadermirali çocuğumuzun tarihinde bi sokıntısı olmazsa dpguma alabiliyor doktorlar ama suyun fazlaysa bekletiyorlar yaş akciğer olmasın diye özeller yapıyor da devlet yapımıyor maalesef :)