dundar1 yildizyilmaz ay ne güzel hayırlı olsun 🙂 darısı bana inşallah bende yarın vereceğim sabırsızlıkla bekliyorum yarını
dundar1 yagmur4310 keşke bene yapsaydım çok merak ediyorum 🙈 ama korkumdan yanlış çıkar üzülürüm diye de yapmadım şimdide uyuyamıyorum 🙈
dundar1 yagmur4310 transferden sonra belirtiler var mıydı sizde. Bende şikinlik var arada kaşık ağrısı bel ağrısı oluyor ama ilaçların etkisi mi yoksa gebelik belirtisi mi bilemiyorum 🙈
yagmur4310 dundar1 evet o korku dehşet birşey evde hazır test vardı o zaman o yüzden yaptım o yoksa bende cesaret edemezdim sanırım 🫠
yagmur4310 dundar1 yani inanın hatırlamıyorum kızım iki ay sonra 4 yaşına girecek. Aralıkta transfer olacağım dondrulmuş embriyolarımdan bende siz adetin kaçınca gününde transfer oldunuz
dundar1 yagmur4310 adetin 2 ya da 3. Günü gidiyorsun muayene oluyorsun canım. Ben oldum sonra ilaç iğne kullandım. 10 . Gün transferim gerçekleşti.
dundar1 Doktora sordum yarın çıkar dedi ama yine de bak belki bugün çıkar dedi. İnşallah bugüne çıkar ya
cansu3755 dundar1 yarın sabah çıkar aynı şekilde bende verdim sağlık ocağında geçen haftalarda laboratuvar orda olmadığı için geç çıkıyor maalesef
UmutluYasam dundar1 kaç gün sonra verdiniz testi 4 gün oldu benimde transfer olalı günler geçmiyor sanki 🤗
dundar1 UmutluYasam 12kasımda transfer olmuştum bugün vermemi istediler yani 12 gün oluyor🙂 iyi dayanmışım ama şimdi sonucu sabırsızlıkla bekliyorum 🙂 keşke hastaneye gidip verseydim orada 1,2saate çıkıyordu ya
UmutluYasam dundar1 inşallah pozitif sonuçlanır çok heyecanlı 🥰🤲🏻 Benimde 4 aralıkta test günüm 10 gün var daha bu sefer test yapıcam hafta sonuna merak ediyorum çok dayanamıyorum 😂
dundar1 ebruu1616 sen ne yaptın canım . Keşke sende bugün gidip verseydin kan 🙂ben ilk transferimde yani kızımda 7.gün kan vermiştim dayanamamıştım o zaman da yüksek çıkmıştı 🙂
dundar1 yagmur4310 dondurulmuş embriyom vardı kısa ve i ilaç kullanımı sonrası rahim hazırlandı kontrol etti doktor sonrasında uygun dedi ve transfer oldu 🙂 ilk tüp bebek sürecim uzundu tabi ama ikinci hazır olunca kısa sürdü🙂
yagmur4310 dundar1 benimde sizin gibi olacak Allah nasip ederse embriyolar çözülünce sıkıntı oldu mu hiç bozulan oldu mu