nurr19 saadet2308 Benimde ovülasyon pike yakın durumda, yani 3-4 aydır ovülasyonla ilerliyorum ilk kez böyle oldu
nurr19 Innerglow İnşallah, ben ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim sizce adetin bir hafta on gün kadar gecikmesini mi beklemeliyim yoksa o hafta içerisinde gitsem doktor bunun için bi ilaç felan verir mi düşük olmaması için
nurr19 Miracle_1 Bugün yaptım normalde silik olması gereken çizgi diğerinden daha koyuydu yarın erken gebelik testi yapacağım eğer artış olduysa adet gecikmesiyle beraber kan vereceğim
nurr19 Miracle_1 Erken gebelik testi bu, ovülasyon testlerimde pik çıkıyor pazartesiye randevu aldım. Bat 16
Miracle_1 nurr19 maşallah baya var görünüyor güzel sonuçlar alırsınız inşallah 🌸 benim profildeki testime bakıp fikrinizi söyler misinz
nurr19 Miracle_1 Kaset testinde çizgi gözüküyor bu arada benimde öyleydi Dpo 12. Günde 14te artmaya başladı erken gebelik yaparsan daha net bi sonuç alırsın bence
nurr19 Miracle_1 Bugün sabah idrarıyla tekrar yaptım testi sanki dün kadar koyu değil dün gece 8deb beri yolculuktayım tam uyuyamadım frlan ondan dolayı olmuş olabilir mi yoksa değer mi düşüyor
esiladuhan nurr19 ovulasyon testleri gebelik varsa da pik gösteriyor bende ilk ovulasyon testiyle öğrenmiştim :))
nurr19 Miracle_1 Evet kaset yaptım eve geldikten sonra biraz uyudum iyi durumda gözüküyor. Yarın kan testi vereceğim zaten randevu aldım