Evet var 3 haftalık gibiyse çok silik çıkıyor henüz tutunma aşamasında 😍 benimde bat 17 pazartesi salı ovulasyon testim koyulaşmaya başlayınca erken gebelik yaptım ve silik çıktı. Bu sabah tekrarladım koyulaşma başlamış gibi duruyor. Cumartesi kan verip muayene olmayı düşünüyorum. Çok erken ama uzman görüşü almak istedim. ☺️İlk gebeliğimde de böyle öğrenmiştim. Umarım devamı sağlıkla güzellikle gelir. 🌸