Oznurozkatarr sezaryen ile mi alacak, benim de bebeğim iri hep 3 hafta önde gitti son iki hafta artmadız 40+5 hastanedeyim bugün doğum var 💞 benim universite hastanesindeki doktorum da 39da alalim dedi ben istemedim, süresi dolmamış çocuğu niye apar topar alalım ki cüssesi büyük diye ic organlari tamamladi mi acaba gelisimini hazir mi çocuk, sülfaktan üretimi hala devam ediyor diyorlar çünkü