Miracle_1 Edmr97 bana da adetim sökülsün diye lekelenme şeklimde yaşadım bat bir hafta önce o yüzden aşılama yapalım diye adet olunca ama inşallah gerek kalmaz da tutunmaya yardımcı olur
Miracle_1 Edmr97 benimde 5-11 ekimde olmuştum bata bir hafta kala aralıklı 5-6 gün lekelenmem oldu adet gibi değildi arada bir kez daha oldu gebelik testim negatif çıktı bakalım çarşamba bitecek cuma falan adet olurum heralde
Miracle_1 Prensannesi111 test çıkmadı canım ovülasyon da tekrar yapmadım adet olursam bitiminde başlarım diye düşündüm