Edmr97 canım bende en son 25 eylülde adet oldum. 7 kasım ve 11 Kasım’da test yaptım erken gebelik testi aynı seninki gibi çıktı. Dahada kan vermeye gitmedim düzenli değil çünkü benim adet dongum. Ama çok da merak ediyorum. Pazartesi inşallah kan vericem