Bumah Bebeğiniz küçükse normal bu durum benim kızım da öyleydi çok üzülürdüm beni sevmedi bağ kuramadık ben anne olamadım mı diye kafayı yerdim hatta kızım bana gülmez babasına gülerdi ağlardım. Sonra ne mi oldu zaman geçtikçe anne bağımlısı bir çocuk oldu 4 yaşına girecek asla babasıyla uyumaz her şeyi annemle yapacağım der seni daha çok seviyorum o yüzden seninle uyumak istiyorum diyor😅 O kadar pişmanım ki babasıyla uyuduğu günlere üzüldüğüm için keşke hep yatsaydı ses etmeseydim nefes aldırmıyor bana kimsede kalmaz bensiz 😅 Hiç canını sıkma sen onun annesisin en kıymetlisi hep sen olacaksın şöyle düşün evladını terk edip giden anneler var onları bile özleyip arıyor evlatları. Sen dinlenmeye bak sakin olmaya çalış 🥰