MrsKr istanbuldayım. Bizim tam 2 sene olacak, ve hiç bir şekilde gebelik oluşmadı malesef.
AMH’da dahil tüm değerlerim iyi çıkıyor, hsgde de sorun olmadı. Bir kere aşılama yaptırdık o da tutmadı. Bu ay itibari ile 36 yaşındayım :), daha fazla beklemek istemedik.