Seyyyma7 Yagmur1991 bence güzelliğini pek önemseme canım benim arkada dişim çok önemsemedim de bariz belli dolgu olduğu ama ön dişe göre yapışı farklıdır dişçiyle irtibat kurman gerek
Weewe Nurrrrr en cok fiyat farkliligi olan ismis bu. 500 den baslayip 2000 lere cikiyormus tek uye icin.
deletedmom832 Yagmur1991 doktorum bana diş çekimi haricinde dolgu yaptırabilirsin demişti dolgum kırıldı benimde ama yine de doktoruna danışman lazım