dilayldrm betulmommy merhaba benimde şu an var 2 gün önce açık renkli kanamam oldu klozete bakınca kandı ve acile gittim doktor gayet normal dedi önlem amaçlı progestan başlattı kahveye dönmüştü bugün pıhtılı kanama geldi ağrım yok falat sizin kanamalarınız geçti mi
betulmommy dilayldrm tekrar doktora gitmeniz lazım, pıhtılı kanamadan sonra progestan iğne yapıldı, fitilede hep devam ettim suan 21. Haftamdayım kanamam yok
mislinakus hippynurphy benim kızımda ilk günden itibaren progesteron kullandım hep kanama alanı vardı . Şimdiki gebeliğim daha yeni ama sürekli yoğun kahverengi lekelenme var pazartesiyi bekliyorum ilk kontrole gidecem büyük ihtimal yine başlarım ilaca