Gebeliğinmin başında ben de yaşadım insan her lavaboya gittiğinde kan göreceğim diye korkuyor ve psikolojik olarak etkileniyor çok iyi anlıyorum sizi Allah korktuğun uğratmasın bebek sağlıklıysa bir şekilde tutunuyor anladığım kadarıyla artık gebelik başlarında hep kanamalar oluyor nedeni belli olmadan