esraaa97 canım ben 20. Haftada açılma ve 15 mm rahim ağzıyla acil serklaj oldum 7 hafta beni götürdü . Olumsuz düşünme ciğer geliştirici mutlaka yaptır ben hamileyken 2 doz ciğer geliştirici oldum onun sayesinde 27 hafta doğan oğlum doğduğu günün ertesi günü küvez içi oksijene geçti , iğnelerin etkisi büyük inan bana . Hastaneye yatış diyorsa da yat olduğun yerden kalkmadan geçirirsin , bu arada doktorun devlet hastanesinde mi