Kızlar bana yardımcı olun lütfen görüşlerinize ihtiyacım var 26haftalığım şuan 1 haftada geridenmiş maalesef ,17.haftamda serklaj oldum rahim kısalığım 16 17mm civarı doktor sadece dikişin tuttuğunu söyledi heran suyumun gelebileceğini 28leri görebilirsek iyidir dedi çok umutta vermedi ciğer geliştirici yapalım dedi istemedim erken diye ama yaptırmalımıyım hastanede yatmam benim için dahamı iyi doktorlar garanti veremiyor ilerisi görüledebilir görülmeyedebilir bende ne yapacağımı şaşırdım bebeğimi kaybetmek istemiyorum😔