Ozgeliz susamtanesiannesi Normalde yuvarlak kese kız , fasulye kese erkek. Fakat bu teori çok da tutmuyor. Doktorun , ultrason aletini tutuşuna göre kese şekil alıyor onu fark ettim 🌸
maco61 susamtanesiannesi bende burda bekliyim😁 2. Gebelik ama öğrenmeme az kaldı 15. Haftaya gireceğim tahmin bile etmediler doktorlar
QueenBahar_ susamtanesiannesi Doktorların tutusuna göre diyolar ama mesela benim 2 kızımda ilk başta hep kese yuvarlakti hiç değişmedi Şuan 31 haftayim oğluma gebeyim yine kesem fasulye gibi uzun hiç değişmedi
bebitoommmm Ozgeliz benimde ilk fotoyu görenler erkek dedi ama öyle olsa herkes ilk ultrasonda anlar neden beklesin 14.15 haftaya kadar değil mi bende doktorun cihazı tutuşuna bağlıyorum
rabiabng Ozgeliz bende erkek doğuran arkadaşımın ultrasonuna bakmıştım onun kesesi fasulye gibiydi kendi ultrasonda kesem yuvarlakti ve kız bekliyorum hayırlısıyla 😅
ayseveysel maco61 bende aynı ya 16+2 olduk tahmin bile yok haftaya salı gideceğim artık belli olur herhalde 17+2 olcak bide benimki 10 gün önde gidiyordu😂
yesimvera susamtanesiannesi fasulye keseydi ve doktorum hep erkek dedi ama 6. Ayımda kız olduğunu öğrendim
yesimvera Efenin_Annesi09 hayır özel takipli olduğum doktorum söyledi ve %90 önce erkek dedi biz de öyle bekliyorduk ama 6. ayda bize bu defa %90 kız dedi
esrskr susamtanesiannesi doktorların tutuşuna göre değişiyor bence aynı hafta ozeldeki doktorumda kese fasulye gibiydi devlette ultrason bakınca yuvarlak keseydi 😂
gamzey25 https://hizliresim.com/100aioz https://hizliresim.com/opfaa0p benimki nasil tahmin yürütecek var mı? 🤍
geceannesi susamtanesiannesi yuvarlak kese ilk gebeliğim kızım oldu şimdi fasulye seklide kese cinsiyet belli değil daha söylemedi doktor 16 haftada gel dedi
mey65 susamtanesiannesi Benim iki kesem yuvarlakti iki kızım oldu, simdi fasülye Seklinde Ama cinsiyeti belli degil 🥰
1_Pandackk susamtanesiannesi ilk bebeğim erkekti yuvarlaktı ikinci gebeliğimde kese fasulye şeklindeydi erkek bence hurafe çokda doğru diyemem bence