Pahali testlerden alip bakin, onlar duzgun sonuc veriyor. Ucuz bi test vardi, ben 5 aylikken hala boyle silik cizgi gosteriyodu.
Ben basta hamile degilim sanmistim bu test yuzunden. Meger cocuk 2.5 aylik olmus. ( yerlesme kanamasini da adet gordum sandim vs..)