Edanuronur aa ne kadar güzel ben daha önce Gülnur hanıma gidiyordum o almıyordu sonra Tuğrul beye geçtim oda almıyor dün tesadüfen burda okurken biraz gördüm herkes eş aldığını söylemiş doktor olarak memnunmusunuz peki detaylı anlatıyor mu ben Tuğrul beyden cok detaylı bir sekilde herseyıne kadar anlattı icin cok memnunum Gülnur hanım öyle değildi mesela hic bişey söylemiyordu