MinikMucizem____ Kızlar selamlar 22+5 haftalığız oğlumuz olcak Allah’ın izniyle, ama bir türlü isim beğenemiyorum, isim önerilerinizi bekliyorum.
kubos_ MinikMucizem____ 37+5 olduk bizde Kaan koyacağız inşallah. Ben Altay, Çağatay, Tuna isimlerini de çok beğeniyorum 🩵
ArasMom__ MinikMucizem____ oğlumu 7 aylık ismi Aras Öneri olarak Onur Erdem Ali Kuzey Demir Batuhan Diyar Aram Hazar Mete Melih Rüzgar
Salihanurrr MinikMucizem____ ilk oğlumun adı eymen 2. De erkek onun adı da Cihad Ali olacak inşallah 🥰🤲 37+4 ten selamlar☺️
Kdkdjd_737 MinikMucizem____ ilk oğlumun adı MİRAÇ ikinci oğlumun adı da YAMAÇ 3. De 33+3 haftalık oldu erkek onuda MİRAN düşünüyoruz ama bana çok karışık geliyor ya çok kararsızım sizce koymalımıyız yada oda farklı mı olsun
30091991 Salihanurrr cihat ismi bir tanıdığımızın ismi iş sebebiyle yurt dışına gitmesi gerekiyor ama yurtdışına gidemiyor ismi Cihat olduğu için haberiniz olsun 🌺
kubos_ Kdkdjd_737 bence üçü de çok güzel ben böyle kardeşlerin isminin uyumlu olmasına bayılıyorum benim ilk çocuğum olacak ama sonraki çocuğa da uyumlu isim koyarım diye düşünüyorum 😂💖
mavikeci Kdkdjd_737 Ayyy bende 12 haftalık hamileyim ve oğlum olacağını öğrendim. Oğlan annesi olmak nasıl bir his ya, içten içe hep bir kızım olsun istemiştim 🥹😀