ikiprensannesii_
Bilgim yok Chatgbtye sordum böyle dedi
Kalp atım hızı 190 bpm de gebelikte normal aralığın üst sınırında ama halen normal kabul edilen bir değer (genellikle 110–160 bpm civarı ortalama olsa da bebek hareketliyse yükselebilir). NST sırasında hareketli ve heyecanlı bir bebek varsa kalp hızı biraz artabilir, bu genellikle sorun değildir.
Özetle, bebeğinizin kilosu bu haftaya göre normal görünüyor, kalp atışı da durumdan bağımsız olarak normal sınırlar içinde sayılabilir.