almakay Yani kızlar öğrendik cinsiyeti bir şeyler bakıyorum çevrem heveslenme değişirse üzülürsün yapıyor bir çok videoda görüyoruz şakacı bebek falan diye tam olarak kızım diyemiyorum sizde değişen bu durumu yaşayan oldu mu
Kubar almakay sanmıyorum ya 16 da genelde tam zamanı oluyor 16 dan önce öğrenince belki bi ihtimal 16. 17. hafta beklenir
edaabykl almakay 16+4 baya büyümüş net görmüştür ki demiştir sanmiyorum değişceni 12. Haftalarda yapilan tahminler genelde değişiyor bende oglumu 16+5 de öğrenmiştim
rvydaaa almakay 17. Haftada kız dediler hatta cinsiyet partisi yaptık 20. Haftada karnımdaki beyefendi bize el salladı 😅 ve hâlâ ikilemdeyiz yani doğrusunu doğunca öğreneceğiz
esrashnn01 almakay eğer emin olmak istiyorsan detaylı ultrasonu bekle hayatım en iyisi öyle detaylıda kesin görüyorlar
edaabykl almakay darısı başıma bitane oglum var ins bu kizdir saglikli olsunda onceligim o ama Allahim insallah naasip eder 🫣
powerpuffgirlss almakay ay banada ayni 12 de erkek simdi kiz diyor bende 16. Haftadayim ve alışveriş yapsam mi bilmiyorum detaylida degisirmiki
rvydaaa almakay normalde evet devlet kontrollüyüm sırf 17. Haftada cinsiyeti öğrenmek için özele gittim kız dedi devlet erkek dedi
minikari almakay 12. Hafta da öğrendim kızımı bana da hep öyle dediler 16. Hafta da kesinleşti 20 de de öyle hala bana değişir diyorlar 33 haftalığım doktorum her ultrasonda bakıyor zaten millete kulak asma 16. Hafta ileri hafta yani doktorun kesin dediyse kesindir 😍
almakay minikari of bu insanları anlamıyorum anca doğunca inanacaklar galiba bebişinin kız olduğuna 😂 isim buldun mu canım isim arayışındayız bi de
eclihi almakay ortanca kızımda 7 ayına kadar erkek dedi 3 farklı doktor sonra tekrardan kontrole gittiğimde kız bu kesinlikle dedi yani değişmişti zaten 2 hafta sonrada doğdu
esrashnn01 almakay çok haklısın ben o konuda şanslıydım minik 12. Haftada direkt gösterdi ama bence değişmez kuzum bebişinin cinsiyeti 🥰
edaabykl almakay bidaki hafta ikilo test icin gidicem 14 e yakin olcam ultrason görüntüsü merak ediyorum 11+5 var elimde ama bacaklariini havaya kaldirmis bise gözükmüyor 😄🫣