Atiye2727 aysglatmc ya bendee ya iki kızım var oğlum olsun istiyorum bekliyoruz kızda olsa isterim tabi ki de önce sağlık tabi hayırlısı olsun inşallah hakkımızda
Gamzeee__ Dinolisoo hadi hayırlısı olsun ilk haftalar yanılma çok olur diyorlar en net 9 haftalık kese idealmiş öyle duydum bilmiyorum
elif20261  Kızlar çok erken evet ama benim de burada 6 haftalık 😀😀😀😀😀😀 sizce
Atiye2727 aysglatmc yok canım daha yeniyim gebeliklerimdki keseye göre farklı ama alakası olduğunu sanmıyorum 😃
QueenBahar_ Gamzeee__ ben 2 kızımda en başta yuvarlaktı hiç şekli değişmedi Şuan oğlumda 6 haftalıkken gittim USG de sekilliydi yuvarlak değildi 31 haftalıgim hala aynı şekilli hiç değişmedi
didi33 Gamzeee__ Evett benim ilk gebeliğimde ilk kese ultrasonu böyle yusyuvarlaktı sonradan fasulye gibi olmuştu ve oğlum var 🥹
Gamzeee__ didi33 benimde ilk aynen dediğiniz gibi yuvarlaktı ilk haftalar sonradan fasülye gibi oldu oğlum oldu hayırlısı bakalım çok merak ediyorum 2. Yolda mı sizin de🥰