sahsenembozkurt iremunkur1 teşekkürler cevabınız için nasipse inşallah bende sabahtan randevum var 19 haftalığız cinsiyeti çok merak ediyorum oğlum var nasipse gönlümden kız istiyorum ama sağlıklı olsun da
eyl120_ iremunkur1 dokunmaya başladı cnku demi ilk günler mide fesati geçirecek kadar yiyordum smdi rahatsız oluyom diye yiyemiyorum belirtiler aynı rabbim inşallah bizede erkk evlâd nasip eder
iremunkur1 eyl120_ ilk kızımda acı bağımlılık yapmıştı bende bunda minnacık acı yedikten sonra aşırı rahatsız oluyorum
eyl120_ iremunkur1 değişiyor isde ya bndede kızda yedim ıvır zıvır güzel geliyirdu smdi tatlı hiç bişey yiyemiyorum
iremunkur1 eyl120_ ilk kızım da var ya evde yapılan yemeği değil de sürekli görümceme giderdim onun yaptığı yemek daha tatlı gelirdi ve bolca yerdim bunda öyle olmuyor ya
maco61 iremunkur1 ayy bende öyle miğde bulantım olmadj acayip iştahım açık. Kızm var herkez erkek diyo bakalım 15 haftalık haftaya gideceğim doktora bende çok merak ediyorum kızda olsa sevinirim erkek olsa 2 meyveyi tarmış olurum☺️
iremunkur1 maco61 Saglikla gelsinler bende bir kızım var oğlumun da olmasını isterim iki meyveden tatmak için şuan 16 haftalık olduk dün hareketini hissettim 14.hafta da başladı his dün ilk kez sert hissettim hatta eşim de hissetti çok mutlu oldum ya
hasretcebi maco61 bende öyleyim sadece yemeklerden sonra bazen midem yanıyo kusma yok kızımda çok bulantım vardı bana da erkek diyolar bende erkek istiyorum ama yine de hayırlısı olsun diyorum☺️
maco61 hasretcebi yani ikiside evlat tabi ayrım olmaz ama Allah ikisinide nasip etsin kız isteyen kız erkek isteyene erkek. Bende isterim bi kızm bi oğlum olsun yeter🤲