Seni asla korkutmak istemem her gebelik farklıdır ama benım degerim 80 di ve 3 gun yatış verdi ona eagmen 33 lere zor indirdiik 2 gün sonrada erken dogumla bebegimi kaybettim sen kaç haftalıksın bilmiyorum ama ayrıca tam kan tahlili ve idral tahlili yaptır hatta gerekirse baska doktorada sor enfeksiyonu asla ama asla hafife alma şuan tekrar hamileyim 10 haftalık bugun baktırdım 7 cıkmış crp degerim ona ragmen hemen doktoruma yazdım sakın ihmal etme canım