babybilgen hilasi bende azalma oldu 21.haftada oldum , yeni yeni hissetmeye başlarken hareketlerini aşı sonrası azalma oldu
hilasi ongen bugün olabildim saat 9.30 gibi oldum şu ana kadar her şey normal ve iyi gidiyor çok şükür,siz de iyisinizdir inşallah
ongen hilasi evet ben de dün oldum biraz kolum agrıyor kalkmıyor ama cok yormayınca şimdilik cok ciddi bi agrı yok şükür
gsylr06 hilasi bu olayı bende yaşadım herkes yaşamamış olabilir ama bende bebeğimi az hissettim 2. Dozdan sonra ama 3 gün sonra tekrar normale döndü. Neden böyle oldu hiç bir fikrim yok
elifinciii hilasi merhaba siz aşı oldunuz mu bende yarın olucam aynı şeyleri bende okudum sizin Bebiş hareket etti mi acaba
hilasi elifinciii kusura bakmayın yeni gördüm çok şükür bir azalma olmadı sadece biraz kol ağrım oldu ertesi gün kasıklarımda hafif sancılar hissettim ama onlar aşıdan mıdır bilmiyorum tabii
atesvesu hilasi ilk gebelikte yaptırdım iki doz ağrı olmadi yaparken de acı olmadı hissetmedim ikinci gebelikte 4 gün kolum ağridi bu gebeligimde yaptirmak istemiyorum 5 yıl önce yapıldı zaten
Sudetryk1 Bir hafta önce oldum vurulurken hiç acımadı hissetmedim desem yeridir ama vuruldugum gece kolumun ağrısı ateş ve mide bulantısından uyuyamadım ama sonraki gün akşama hafifliyor yan etkileri illaki oluyo
gamzw hilasi ilk gün ve ertesi gün uyurken biraz ağrıdı onun dışında bisey olmadı inşallah ikinci doz da böyle geçer korkulacak bisey yok
hilasi zfrnemos 20 24 arası diye biliyorum ama yanlış olabilir sağlık ocağına giderek doğru bilgi alabilirsiniz
zfrnemos hilasi çok tesekkurler ararlar heralde 😂 kendılerıyle pek aram yok olmadı hastaneye yaptırırım 😅
elifinciii zfrnemos hastane yapmıyor diye biliyorum sağlık ocağı yapıyor isterseniz siz bir arayın sağlık ocağını