ongen hilasi ben de nasipse cuma olacağım, perşembe olduktan sonra buraya deneyimini yazar mısın sen de :))
Fatma_furkan1996 hilasi korkacak bir durum yok canım evet biraz ağır bir aşı şişme ağrısı çok oluyor yani bu ikinci gebeliğim de çok ağrısı şişmesi oldu ateş gibiydi 1 hafta boyunca öyle de kaldı ama inşallah sende öyle bir durum olmaz kişiden kişiye değişir tabi
esirtu Ilk gebeligimde o kadar agri olmamisti bu ikinci gebeligim şişti morardi bir hafta agri hissettim
hilasi ongen bugün olabildim saat 9.30 gibi oldum şu ana kadar her şey normal ve iyi gidiyor çok şükür,siz de iyisinizdir inşallah
hilasi Fatma_furkan1996 aslında beni korkutan okuduğum yorumlar yok çocuğumun hareketleri azaldı yok şöyle oldu böyle oldu gibi şeyler okuyunca insan ister istemez korkuyor
ipekvemercimek İki dozumu da oldum herhangi bir etkisi olmadı, ilk dozda biraz şişlik oldu, ara ara buz koydum rahatladı. İkinci dozda hissetmedim bile. Korkulacak bir şey yok emin olun, daha önce muhakkak tetanoz olmuşsunuzdur farklı bir durum olmuyor.
seymaaca hilasi ben dün vuruldum ne iğneyi hissettim ne ağrısını hafif kolum ağırlaştı ama o da sabah kalktım hicbir şey yoktu. Genel bi korku hakim yan etkileri konusunda ama kişiden kişiye değişebiliyor. Benim için gayet olumlu bi süreçti.
Fatma_furkan1996 hilasi yok canım öyle birşey olsa doktorlar yaptırmamıza müsade etmez zaten içini ferah tut sen hiç öyle bir durum yaşamadım ben
babybilgen hilasi bende azalma oldu 21.haftada oldum , yeni yeni hissetmeye başlarken hareketlerini aşı sonrası azalma oldu
gsylr06 hilasi bu olayı bende yaşadım herkes yaşamamış olabilir ama bende bebeğimi az hissettim 2. Dozdan sonra ama 3 gün sonra tekrar normale döndü. Neden böyle oldu hiç bir fikrim yok
kubos_ hilasi ben ne yaptırırken canım yandı ne de sonrasında. İki gün duş alma dedi almadım evde her işimi de yaptım sadece kolumu çok havaya kaldırmamaya dikkat ettim ve en ufak bir kol ağrısı yaşamadım
irmairma hilasi ben çok kötü olmuştum karma oluyor zaten gece uykumdan uyandım, parol iyi geldi ama , 2. Doz sadece tetanoz olduğu için o kadar ağrı sızı olmadı.
eed21 Bende şişme morarma olmadı ama ağrı oldu üç gün kolum ağrıdı. Sonuçta hamilelikte doğumda başımıza neler geliyor onların yanında ne ki 😂🙈