Tomriscvn hadi ya. Genel cerraha bende gitmeye korkuyorum ya ya parmağını dokıp kontorl ediyorlar ya da kamerayla filan bakmak istiyorşar ben ikisinden de korkuyorum fjdkkd evde kendi çözünlerimle iyileşcem herhalde. Neyse ben bi düzenli ilaçlarımı filan kullanayım su içme sıcsk suya oturma zeytin yağı filan. Bakalım nasıl en kısa sürede tedavi olursam sizede yazarım kesin yapın diye. Başka kurtuluş yol