Tgcnzycdg Ayazz bende bu sefer gittiğimde 19 haftalık olacak bu sefer çikolatayla işi çözüp bende öğrenicem sanırım canım😂😂
Gzmktkl Tgcnzycdg Göstermeyenler de yine biz varız 🙂 arka kısımdan inceledi doktor herhangi bi cikinti gormedi kiz da kararlastirdik😊 hayırlısıyla..
MucizemE Tgcnzycdg ayy en korktuğum ya 😁 bana da erken ama 13 ncü haftamdayım bugün gittim göstermedi sakladı genelde saklayan bebekler kız olurmuş ama bakalım hayırlısı sağlıklısı 🙏🏼 İnşallah yakın zaman da öğreniriz canım
Yazyaz Tgcnzycdg Ablam 2 ay önce doğum yaptı 8. ci ayı geçti öyle öğrendi cinsiyeti kızı oldu o zamana kadar kaç doktora gitti göstermedi bebek hastane çıkışını beyaz almıştık o yüzden